Hortobágy infó
2025. október 8, szerda - Koppány

Hírek

2018. Március 11. 19:01, vasárnap | Belföld
Forrás: mti

Aranyérmes lett a Magyarország rád vár! kampány a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán

Aranyérmes lett a Magyarország rád vár! kampány a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán

Aranyérmes lett a Magyarország rád vár! kampány a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán, a berlini nemzetközi turisztikai börzén (ITB), ami fontos visszajelzés az országmárka építésében

- mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az MTI-nek adott interjújában vasárnap.

Hozzátette: Magyarország rád vár! belföldi turisztikai kampányért a turisztikai ügynökség kapta az elismerést a vásár kreatív zsűrijétől. A tavaly június közepétől augusztus végéig tartó reklámokban a hazai úti célokat, a kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutatták be és népszerűsítették, így például a Tokaji borvidék mellett a Hegyestű bazalthegyet vagy az egerszalóki sódombot.

Kiemelte: az úti célok népszerűsítésének óriási hatása van a belföldi turizmus élénkülésére, adataik szerint az őszi, borvidékekre fókuszáló kampány hatására például Tokajban 30 százalékkal, a téli kampány hatására Hévízen 25 százalékkal nőtt a vendégéjszakák száma egy hónap alatt. Az MTÜ kampányaiban arra törekszik, hogy a szezonalitás kiegyenlítése mellett addig nem ismert helyeket, településeket mutasson meg az országból.

A díj azért is jelentős elismerés Guller Zoltán szerint, mivel a globalizált világban az országok között jelentős verseny van nemcsak a befektetőkért, hanem a turistákért is. Ebben a versenyben az országmárka komoly versenyelőnyt hoz Magyarországnak. Az országmárka minden marketingkommunikációs megjelenést és tevékenységet magában foglal, ami hozzájárul az ország pozitív nemzetközi megítéléséhez. Az MTÜ valamennyi kampánya arra a gondolatra épül, hogy a turizmus a hazaszeretet egyik formája - tette hozzá. Magyarország versenyelőnye a turizmusban a víz és a biztonság, ezek a május végétől június végéig tartó nemzetközi kampány fő témái lesznek. Az élmények után már a biztonság a második legfontosabb szempont az úti cél megválasztásánál - húzta alá.

Szólt arról is, hogy szeptember 27-én Magyarország, Budapest ad otthont a turizmus világnapi rendezvényeknek, az MTÜ ezen mutatja majd be az új országmárkát.

Az idei, szerdától-vasárnapig tartó ITB-n több mint tízezer kiállító vett részt, 186 országból.

Ezek érdekelhetnek még

2025. Október 08. 07:43, szerda | Belföld

Gál Kinga: az Európai Bizottságnak mennie kell!

2025. Október 08. 07:38, szerda | Belföld

Kövér László: Magyarországon bor és demokrácia egyfajta sorsközösségben léteznek

Magyarországon bor és demokrácia egyfajta sorsközösségben léteznek - mondta az Országgyűlés elnöke kedden Az Országház Bora 2025 verseny díjátadó ünnepségén a Parlamentben.

2025. Október 08. 07:37, szerda | Belföld

KTK: már közel hétszázezer konzultációs ívet kézbesített a Magyar Posta

Pár nap alatt már közel hétszázezer nemzeti konzultációs ívet kézbesítettek a Magyar Posta munkatársai - közölte a Kormányzati Tájékoztatási Központ (KTK) kedden az MTI-vel.

2025. Október 08. 07:36, szerda | Belföld

Navracsics Tibor: a területi közigazgatásban dolgozóknak köszönhető, hogy lehet jó államot építeni

A területi közigazgatásban dolgozók hitének és elkötelezettségének köszönhető, hogy Magyarországon lehet jó államot építeni